Zlepšete svůj výkon pomocí meditace

Všechno začíná v hlavě – a to včetně výsledku vašeho výkonu – ať už sportovního či pracovního. Úspěch tkví ve zlepšování koncentrace.

Meditaci spojujeme zejména s vnitřním hledáním stavu uvolnění a relaxace, nicméně nám může pomoci k vyšším výkonům. Meditace jako duševní příprava na výkon totiž zlepšuje úroveň koncentrace, což má příznivý účinek na výsledek snažení.

Meditací myslíme techniku zpřítomnění se v daném momentu, kdy neexistuje nic jiného než „tady a teď“. Zaměřte svou pozornost a energii na konkrétní cíl, vizualizujte si toužený výsledek, naslouchejte svému tělu, ponořte se do své mysli a využijte svou mentální sílu k naplnění vnitřního prostotu úspěchem. Hledejte ve své mysli osoby, situace a momenty, které vám dodávají sílu a energii, kterou přeměňujte na úspěch.

Meditujte…

Před každým výkonem, ať už sportovním (závodem, zápasem…) či pracovním (schůzkou, pohovorem…), se na chvíli zastavte, pozorujte váš dech, zbavte se těkavých myšlenek na minulost či budoucnost, myslete jen na přítomnou chvíli a na to, co právě cítíte. Zhluboka se nadechněte nosem a vydechněte veškerý objem plic očistným výdechem ústy. Opakujte tři hluboké nádechy a výdechy a představujte si, jak vítězíte. Jak vítězíte sami pro sebe a sami nad sebou a jen tak mimochodem i nad ostatními.

TIP: Pro správnou meditaci můžete využít také pomůcky jako jsou například různé meditační podložky, nebo polštáře. Využít můžete také různé cvičební pomůcky, při jejichž nákupu můžete ušetřit díky slevovému portálu MegaKupon.cz.

Blahodárné účinky pravidelné meditace

  1. Zlepšení koncentrace: Meditace Zlepšuje naše zaměření pozornosti.
  2. Vyšší odolnost: Mít dobrou schopnost duševní rezistence pomáhá být silnější tváří v tvář selhání.
  3. Konstruktivní práce se strachem: Je normální, mít obavy. Strach je potřeba si přiznat a čelit mu. Hluboké uvědomění si vnitřního rozpoložení mysli pomáhá se se strachem vyrovnat.
  4. Emoční stabilita: Mít kontrolu nad našimi emocemi a nedovolit jim, aby vás odchýlily z cesty za úspěchem. Zvládnutí našeho stresu je zásadní.
  5. Kvalitní odpočinek a dobrý spánek: zklidněte se meditací do stavu naprosté blaženosti.
  6. Vnitřní pohoda: objevte neduhy, které vás trápí a začněte je vědomě léčit!
  7. Dobrá znalost vlastního já: pokud neznáte sami sebe, jak chcete poznávat okolní svět? Začněte s objevováním zevnitř, u sebe.

Začleňte toto jednoduché mentální cvičení všímavosti vlastního já do své denní rutiny a zvyšte tak svoji pohodu i výkon ve všech směrech.

Redakce DPaM
Profil redakce magazínu DPaM

Mohlo by se ti líbit

Recenze na CBD Night olej

Recenze na CBD Night olej

Zanechej Odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..