TOP 10 způsobů, pro motivaci ke cvičení
TOP 10 způsobů, pro motivaci ke cvičení

Cvičení je úžasný rituál, který vede ke zdokonalení našeho těla, ale pro mnoho lidí je stále velmi
náročné překonat gravitaci a dostat zadek z gauče do posilovny. Představíme si 10 hlavních
způsobů, jak si udržet tu správnou motivaci pro trénink po celý rok.

1. Myslete na to, proč to děláte

Cvičení musí mít nějaký důvod, nějaký cíl. Pokud ho znáte, pak si ho připomínejte pokaždé, když
přijde den D. Chcete zhubnout, abyste se líbili? Chcete být silní, abyste se cítili neohrožení? Chcete
sledovat, jak překonáváte své limity? Chcete nabrat hmotu, abyste vzbuzovali respekt? Chcete se
cítit dobře a zdravě? Najděte důvod, proč makat a nic vás nezastaví.

2. Vyberte tu nejlepší hudbu

Máte rádi hudbu? Pak vyberte ty nejlepší pecky, které máte rádi a dovolte si je pouštět pouze při
cvičení. Chcete hudbu? Pak musíte cvičit. Když si cvičení spojíte s poslechem té nejlepší hudby,
kterou máte, budete se na něj těšit o to více.

3. Možnost seznámení

Věřte tomu nebo ne, ale při cvičení, a sportu všeobecně, se seznámíte s těmi nejlepšími lidmi. Do
fitnesu nechodí pouze fanoušci steroidových injekcí, ale spousta příjemných lidí z vašeho okolí a vy
máte konečně důvod dát se s nimi do řeči. Možná konečně zjistíte, kam chodí všechny ty pohledné
ženy/muži, se kterými jste se chtěli seznámit.

4. Připomeňte si, jak směšně jste zaneprázdnění

Musím se do večera věnovat klientovi, mám spoustu papírování, potřebuji pracovat na
rekonstrukci.. Většina dospělých lidí si vymýšlí činnosti, se kterými jsou naprosto zaneprázdnění.
Povzneste se nad své povinnosti a zkrátka si vždy udělejte ve svém rozvrhu okno na cvičení. Možná
vám pak bude připadat až směšné, jak jste si předtím připadali zaneprázdnění.

5. Konečně relax

Neberte cvičení jako dřinu, je to váš prostor, jak prokrvit tělo a zrelaxovat mysl, kterou až po okraj
plníte stresem a povinnostmi. Cvičení je možnost, jak můžete na chvíli vydechnout a zaměřit svou
mysl tím správným směrem.

6. Nakupujte

Udělejte si nákupní den a kupte si stylové věci na cvičení. Zaměřte se na funkční materiály a
nebojte se utratit více, než jste měli v plánu. Když budete mít v šatníku tak dokonalé věci na sport,
bude vám líto je nevyužít, obzvláště, když vám tak skvěle padnou.

7. Sledujte výsledky

Není nic lepšího, než sledovat výsledky tvrdé práce. Když mizí přebytečný tuk a kosti se začnou
obalovat masem, jistě ze sebe máte lepší pocit. Pečlivě sledujte, jak se měníte a neváhejte si
výsledky zapisovat. Uběhli jste více, zvedli jste více než obvykle? Evidujte si váš pokrok, stane se
pro vás skvělou motivací, jak stále dosahovat lepších výsledků.

8. Máte více možností

Báli jste se jít na pláž či letní festival a sundat si tričko? Teď už se bát nemusíte. Chtěli jste si zkusit
zasoutěžit, ale báli jste se chabých výsledků? Teď už nemusíte. Lepší fyzická kondice vám otevře
mnoho nových dveří, které pro vás byly dříve zavřené.

9. Dokážete překonávat překážky

Kromě fyzických přínosů má cvičení přínosy i psychologické. Když si dokážete, že je pro vás
překonávání překážek možné a snadné, nebudete se bát překonávat i další překážky, které vám život
nachystá.

10. Lepší vzhled

Všimli jste si, že vám oblečení lépe padne? Štíhlejší pas a tvar trupu do písmene V doslova láká k
tomu, abyste nosili trička. Báli jste se ukázat v nátělníku? Pokud cvičíte, v každém nátělníku skvěle
vyniknou vaše ramena a paže. Cvičení z vás udělá atraktivnějšího člověka a to je samo o sobě
skvělou motivací, proč nevynechat jediný trénink.

Redakce DPaM
Profil redakce magazínu DPaM

Mohlo by se ti líbit

Zanechej Odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.